12.9.2012

picturespicturespictures

 Waiting to board the plane. Saatte nyt nähtäväksi melkeen satamiljoonaa kuvaa tän mun netti pimennon takia haha.


 Jess! Window seat!
 Hieman pilviharsoinen kuva, mutta sieltä voi bongata ah ihanan Högsåran!
 Over the Atlantic.
 Ekat askeleet Englannin maaperällä.
 The bags miinus kameralaukku.

 Fratton Station aka my station.
 Aamuinen näkymä mun ikkunasta.
 Kun aloitin pakkauksen...
 Our backyard. The one with the apple tree.
 Valokuvat on jo puoliks ainakin ripustettu. Pitää ostaa joku kehys, että saa loputkin.
 My room.
 Tsiikatkaa mun ihanaa kattilaa!! Ja lautasta kanssa!
 Tosta kuvie välistä katos väli ja nero, kun oon niin hmmm.. no mutta: Front of the house ja meidän katua.








 "Warning! Non-climbing paint."


 University book shop.


 Gunwarf Quays.

 Spinaker Tower. Hyi saasta, et on muuten korkee ja se lasi lattia tuolla näkötasolla hyi herrmunjees ja jos oikein käsitin niin ylös pääsee hissillä, joka on sellainen pieni lasiboksi.....



University House.

2 kommenttia:

  1. vähänkö ihana huone ja takapiha ja toi katu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiin on! oon niin ilonen, et pääsin just tähän taloon. en oo kyl vielä käyny ees tuolla takapihalla haha, mutta sekin tulee muuttumaan, koska pitäis pestä pyykkiä.... :D

      Poista