9.9.2012

Alle 48 tuntia.

Eilen oli sitten läksiäiset pienen purjehdusporukan kanssa. Oli oikein mukava ilta.
Ja nyt on sitten läppärikin, jes! Jota varten tavallaan mun oli tarkoitus pestä kaverin ikkunat perjantaina, mutta arvatkaa vaan tuliko tätä oikeasti toteutettua... Ens kesänä sitten! Varmasti. Aivan varmasti. Lupaan. Ehkä.

Tänään sitten ohjelmassa oli "ylläri seikkailu", jonka arvasin vasta, kun mentiin Iso Omenan rampista ylös. Eli mentiin siis Hansella purjehtimaan. Sää oli ihan perfetto ja ei seurakaan huonoa.

Nyt on taas astetta haikeempi fiilis.
Ps. jos joku haluaa pakata mun puolesta niin saa vapaasti sen tehdä... Tähän mennessä oon saanu aikaseksi listan tavaroista mitä pitäis ainakin ottaa nyt mukaan ja siirsin jopa matkalaukut mun pakkaamispisteen luo. Huomenna ei sitten paljoo muuta kerkeekään kuin pakkaamaan. Illalla kyllä vielä kavereita näkemään. Tiistai tulee olemaan aika kiire päivä, koska en usko, että mun pakkausinnolla saadaan hirveesti enempää kuin puolet pakattua huomenna ja kentälle lähtö varmaan jo alku iltapäivästä.

Vieläkään ei jännitä. Hassua sinänsä. Jotenkin vaan samalainen fiilis kuin lähtis esim. vaan perus reissuun. Ehkä sit alkaa vähän jännäämään, kun saapuu juna-asemalle ja vuokranantaja on vastassa. Mistä tulikin mieleen, että ei ole sitä junalippua vieläkään ostettuna...

1 kommentti: