27.10.2012

Shake away

Täällä on kylmä! Tänään oli aivan ihana aurinko sää ja ois ollu ihan suht lämminkin, jos ei ois ollu ihan karsee kylmä ja kova tuuli.

Keskiviikkona oli siis football initiations ja mulla oli oikeestaan aika korkeet odotukset, jotka sitten vähän lässähti illan edetessä... Olin tyyliin ainoo kuka ei tuntenu ketään, ja kaikki muut oli jo ihan best buddies. Oli kuitenkin ihan hauskaa, mutta vähän pettymys kuitenkin. Ja jouduin lähtemään kotiinkin jo ennen kahtatoista, kun ei ollut tarpeeksi käteistä, että oisin päässyt yhteen clubiin sisään.

Torstaina alotin vihdoin kello 21:30 kirjottamaan mun esseetä Ocean Acidificationista, joka oli siis due Friday 3pm. Sanoja piti olla 1200 (+/-10%), ja päädyin nukkumaan about 400 sanan jälkeen puoliltaöin. Heräsin aamulla 9 aikoihin ja sain sitten jatkettua kirjottamista 11 aikaan ja sain kuin sainkin sen esseen kirjoitettua. 1134 sanaa jeah. No sitten piti lähteä palauttamaan sitä esseetä ja koska oli bus break pääsin keskustaan vasta 2 jälkeen. Juoksin kirjastolle printtaamaan esseen ja siitä pika pikaa bilsalle. En yhtään tiiä miten olin niin nopee, että sain sen jopa palautettua 2:30 haha. Nyt vaan toivon, että mun ei ollut tarkoitus laittaa sitä turnitin:iin... Ja toivon ettei se ollut ihan liian sekava, koska päädyin puhumaan hapettumisesta, pikku kaloista, koralleista, isommista kaloista, saalistaja kaloista, valaista, hylkeistä, lokeista, äyriäisistä, ilmaston lämpenemisestä, hapettumisen ehkäisystä ja mistähän vielä..... Tää kaikki tiivistettynä 1134 sanaan.... Oon liian hyvä tiivistämään.

Perjantaina oli tarkotus olla yhdet bileet, mutta ne peruuntui, joten siitä tulikin sitten vain koti löhö ilta. Tänään so far oon kattonut uusimman Gossip Girlin ja Vampire Diariesin, ja käytiin Tomin kanssa hakemassa milkshaket Shakeaway:stä. Jotain. Liian. Hyvää. Siellä siis saa valita 170:stä eri vaihtoehdosta, mitä haluaa pirtelöönsä ja voi laittaa montaa eri makuakin, jos haluaa. Ite otin After Eight ja Hazelnut Choc Chip Cookie;  ihan järjettömän hyvää. Tom veti perus seiffi linjalla ja otti ylläripylläri Creme Egg, joka oli kanssa hy-vääää. Kohta kai luvassa Essin sivistystä muodossa Star Wars 4.

Huomenna pitänee käydä kaupassa. Tarviin pyykkinarun mun huoneeseen so bad! Ja ilmankosteudenpoistajakin ois ihan yli mahtava juttu. Kurkkukin taas strepsils syönti kunnossa. Ja mun huone ei oo ikinä ollut näin sotkuinen.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti