10.10.2012

ACCEPTED

OON NYT SITTEN MARINE BIOLOGY STUDENT!! JES, JES, JES, JES, JES!! Jotenkin vaikee ees kuvailla miten ilonen oon. Mutta kerronpa nyt miten tähän tulokseen päästiin:
Eilen siis menin tapaamaan Admissions Tutoria Biologylle ja kerroin, että haluan vaihtaa Environmental Geographylta Marine Biology:in. Tää Admissions Tutor oli samantien ihan myyty. Sanoin, että oon Suomesta niin se vaan siihen, että "I've never had a Finnish student before!" ja kehu mun englannin osaamista paljon. Diggas myös ihan sikana, et purjehdin haha. Koko tän tapaamisen ajan hän puhui ihan kuin olisin jo Marine Biology kurssilla, mutta hän vielä halusi nähdä mun todistukset, joten sovittiin uusi tapaaminen tälle päivälle. Olin vähän kauhuissani, koska mun mielestä mun arvosanat ei oo mitenkään kummoset.

No tänään sitten menin heti aamusta käymään Geographylla pyytämässä Release Form:ia siirtoa varten, mutta ne ei suostuneet sitä antamaan vaikka Bilsalta oli sitä pyydetty, koska en ollut vielä 100% varma päätöksestä. No siinä meni aikaa vähän hukkaan sitten, kun piti olla klo 10 Sailing Clubilla Crew Trialseissa. Juoksin sinne ja kerkesin ajoissa. Sieltä jouduin sitten kuitenkin lähtemään hieman etuajassa. Sen lisäks, että mulla oli puol tuntia aikaa vaihtaa kamat ja olla King Henryllä, joku oli menny lukitsemaan Sailing Clubin oven eikä päästy sisään vaihtamaan kamoja. Onneks sieltä sit vihdoin joku avas sen oven, sain kamat vaihdettua ja juoksin King Henrylle. Siinä juostessa huomas, että jalat on vähän sore for all the sailing and football haha.

Ainiin, tän lisäks vielä tuli aamulla kiire bussiin ja unohdin siinä häslingissä ne todistukset, jotka piti näyttää Admissions Tutorille, kotiin. Miljoona Facebook viestiä sitten Suomeen päin, jotta saisin todistukset sähköpostiini ennen tapaamista. Toinen todistus tuli, toisen tilalla tuli selitys ylioppilastutkinnon arvosanoista... Onneks pelkkä Päättötodistus kuitenkin riitti!

No olin sitten 4 minuuttia myöhässä, tän ovi episodin takia, mutta onneks ei haitannut sekään. Näytin mun todistuksen ja tää Tutor sanoo: "Why didn't you tell me yesterday you only got like 7s and 8s and 9s! I would've accepted you already yesterday!". Hahah.

Eli huomenna siis aloitan Marine Biologyn. Ihanaa. Saan oikeen oman labratakin yms. Nyt on kyllä kirittävää kolmen viikon edestä, mutta ei haittaa oikeesti yhtään! Oon vaan niin ilonen! Dösääkin odotellessa vaan vollotin siellä pysäkillä, kun olin niin happy hahaha. Onneks oli ihana aurinkoinen ilma ja oli okei pitää aurinkolaseja päässä.

Crew trialseista en oikeen osaa sanoa, että miten meni, mutta hauskaa oli. Meijän veneestä hajos riki heti alkuun, joka vähän rajotti mun purjehdusaikaa entisestään, mutta eipä siinä mitään. Oli aika hämmentävä momentti, kun yhtäkkiä vaan kuulu poks ja purje tippu niskaan haha. Saatiin kuitenkin korjattua se joten kuten ja päästiin jatkamaan.

En yhtään osaa sanoa milloin seuraavan kerran kerkeän kirjoittelemaan, kun tosiaan oon noi 3 viikkoa jäljessä kaikista, mutta until then, adios! x

1 kommentti:

  1. essi oot ihana! toi aurinkolasien takana vollottaminen oli paras kohta! ja oon tosi ilonen sun puolesta, et saat opiskella meribilsaa!

    VastaaPoista