16.6.2013

Prinsessalinna

Ja taas mennään... Tänään siis mentiin vierailemaan Bodiam:iin Tomin siskon perheen luokse. Tosi mukavia tyyppejä hekin. Lapsetkaan ei pahemmin mua ujostellut, vaan jouduinkin melkeen saman tien terassille astuttuani kisaamaan polkupyörää vastaan. Ekan kierroksen sain vielä lähteä samaan aikaan liikkeelle, mutta kierrosten kuluessa polkupyörän etumatka piteni pitenemistään... Täpärälle meni, mutta mä kuulema hävisin.

Syötiin aivan mielettömän herkullista grillisafkaa, ja jälkkäriksi oli Percy Pig suklaa muffinsseja, ah ihanaa! Tulin ihan ähkyyn.

Ruoan jälkeen lähdettiin katsastamaan Bodiam Castle. Se olikin sitten vähän paremmin säilynyt linna, ja kokoakin jonkin verran löytyi. Se on rakennettu joskus 1380-luvulla. Linnaa ympäröivässä vallihaudassa uiskenteli aivan järjettömän kokoisia koi kaloja. Oikeesti massiivisia. Suurimmat oli about kaks kertaa sorsan kokoisia...

Yllättäen varmaan ainakin puolet mun kuvista, joia ei kovin montaa loppuen lopuks tullut otettua, on Tomin siskon lasten käsialaa. Ne oli ihan obsessed with the camera. Ja täytyy myöntää ne sai muutaman aika hyvän kuvan nappattua. Mulle myös selkis, että oon maailman surkein hippa... Ja vatsa täynnä ruokaa ei oo hyvä juoksennella...

Syötiin vielä jätskit ennen kuin suunnattiin takaisin talolle, ja lähdettiin sitten takaisin tänne Sutton Valence:en. Olin niin worn out from all the running, että vedin kahen tunnin päikkärit.

Huomenna olis suunta takaisin kotia kohti kamalan kämppiksen luokse... Ainiin, lähettiin tänne ilman, että kerrottiin Emilylle mitään ja parin päivän päästä tuli viesti, että "Missä ihmeessä ootte? Netti ei toimi yhyy.", kun router on mun huoneessa ja ovi lukossa. Ha haa, kärsiköön. Ja en oo enään yhtään hyvä kirjottamaan suomea. Yhdyssanat on ainakin täysin hepreaa...

Behold! Miljoona kuvaa samasta rakennuksesta:







Tästä näkee vähän mitä kokoluokkaa ne kalat oli; kyseinen fisu oli yksi vähän pienemmän kokoisista kaloista.


Bodiam:issa kulkee yksi ainoista (ellei jopa ainoa?) englannin höyryveturi raiteista.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti