23.9.2012

Hanging

Eka sade päivä sinä aikana, kun täällä olen ollut. Aiemmin päivällä jopa ukkosti. Käytiin tuossa lähikaupassa ruokaostoksilla muutaman tunti sitten ja tuuli oli aika huima. Ja kylmä!!

Eilen mentiin illalla pienelle baarikierrokselle Niinan, Annin, Adamin, Tomin (Niinan kämppis) ja yhden nimeä en muista surkee nimi muisti kanssa. Oli ihan mielettömän hauskaa! Tuli tosin juotua tyhjään mahaan, kun en tullut ajatelleeksi syödä mitään ennen kuin lähdin joten loppu tulos oli sanoisiko hupaisa. Oli pakko soittaa Tom tulemaan vastaan haha. Oltiin kotona jo joskus ennen kahta varmaan, mutta uni maistui yllätävän pitkään, kun herättiin vasta kahden aikaan. Ja arvata saattaa mikä oli olo...

Sain pyykit eilen takapihalle kuivumaan, mutta nyt sitten tän päivästen sateiden jälkeen ne olikin ihan soaked ja jouduin laittamaan ne pesukoneeseen pyörimään, että kuivuisivat vähän ja nyt mun vaatteita roikkuu ympäri taloa kuivumassa.

Nukuttaa. Huomenna alkaa koulu. Jänskää.

Tässä vielä sekailainen setti kuvia:

 Old Skool Disco illalta. Minä ja Chris.
 Tämän hetkinen olotila. Räjähtänyt look ja onesie.
 The List.
 Double decker uni bus.
 Kun mä siivosin...



 Harmi, kun tästä kuvasta ei oikein näy muuta kuin pieni jälki, mutta: the American football nose...
 Fresher's Fayre:ltä.
 Vähän alakertaa.



 Albert Road.
 Gunwarf.


Peace out!

2 kommenttia:

  1. Oli kyllä hyvä ilta. Ja ihania kuvia Gunwharfista! :) Täytyy ottaa uusiks joskus. Vaikka mulla oli kyllä tänään ihan järkyttävä olo.

    VastaaPoista
  2. Komeita kämppiksiä sulla systeri, must say :)

    VastaaPoista