30.3.2014

Kohta pian

Ylihuomenna jo koittaa se päivä, kun vihdoin näen Justin Timberlaken livenä! Oh boy!

Olen myös suunnitellut, että pistäydytään Suomi-kaupassa samalla, kun on sopivasti matkanvarrella O2 Arenalle. Toivon kovasti saavani matkaan mukaan ainakin ruisleipää; Sonjan ja Janen tuomat leivät ei kauaa pakkasessa kestänyt. Ja apua kuinka hyvää se erittäin tumma reissari on!


Ja sitä seuraavana päivänä vihdoin matka kohti Pariisia! Pakkasin jo melkein kaiken tänään, kun huomenna on ties mitä tekemistä, kun pitää siivota, käydä kaupassa ja tehdä Tomille jääkaappiin safkaa viikolle. Nyt pitää vaan jaksaa odottaa ihan viime hetkiä, että saa loputkin pakattua.

Bongatkaa mun superi Killer Whale-matkahammastahna! Käy hyvin yhteen mun Hai-hammasharjan kanssa.
Fysion jouduin siirtämään huhtikuulle, kun terapeutti olikin kipeänä, ja röntgen analyysiinkin joudun uudelleen varaamaan, kun ei sairaalalta ollut edes lähetetty kuvia mun lääkärille. Mutta sentään ei ole pahemmin jalat vaivanneet nyt ja sukelluksenkin varasin huhtikuulle; saa nähdä mitä siitä tulee.

Ainiin!! Sain perjantaina tietää, että 10 minuutin päässä meiltä on jätskitaivas! Luulin aina, että se on vaan joku rupuinen kiska ständi, mutta ehei; aivan mieletön valinnanvaikeus pikemminkin! Olispa joka päivä ookoo syödä jätskiä. Mietin jo kovasti tekosyitä mennä takaisin...



Tomin dairy-free ja as-sugar-free-as-possible vohveliannos.
1
Mun mega jätski. Ahh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti