15.9.2013

Home is where the sea is

Viikko on nyt vierähtänyt. Tuntuu melkein kuin ei oltaisi oltu täältä poissa ollenkaan. Paitsi vähän on sellainen tyhjä fiilis vielä, koska merta en ole vieläkään päässyt tervehtimään. Tiistaina ollaan ainakin menossa Gunwarf:iin, joten ehkä siellä kerkeää illallisen ohessa vähän fiilistellä. Koti, kun ei ole koti jos ei ole merta.

Tänään tuli viimeinenkin kämppis. Nyt täällä siis mun ja Tomin lisäksi asuu Chris (ja tavallaan Chrisin tyttöystäväkin), Gemma ja Pri(?). Molemmat noista uusista kämppiksistä on ykkösluokkalaisia, ja ainakin vielä vaikuttaa aika hiljaisilta tyypeiltä. Mutta mukavilta vaikuttaa.

Lisäsiivessä on melkein jo katto. Luultavasti kuitenkin edelleen joudutaan oikeaa keittiötä venaamaan se kuukausi.

Ennen koulun alkua pitäis vielä selvittää mun lukujärjestystä, kun sen on nähtävästi laatinut joku astetta vajaampi henkilö. Mulle nimittäin on merkattu muutamalle päivälle ensin luento keskustassa, vieläpä North Campus:illa, ja heti perään labra IMS meribilsa labralla, toisella puolella saarta. Mun siis pitäis omistaa joko jet pack tai teleportti, jotta pystyisin suorittamaan opetustilan vaihdon 0 minuutissa... Kun oikeastihan tuolta kampukselta kavelee bussille n. 10 minuuttia, josta sitten bussi lähtee joko tasalta, kakskyt yli tai kakskyt vailla, ja bussilla menee n. 15-20 minuuttia tälle meidän pysäkille, josta pitää vielä kävellä n. 40 minuuttia labralle. Eli tohon matkaan menee siis vähintään n. tunti ja 10 minuuttia. Eikä sukellusten aikoja ole annettu ollenkaan.

Muuten ihan kiva koulu, mutta informoinnissa ja järjestelyissä olisi kyllä vielä ihan sikana parannettavaa. Mutta toivottavasti toi nyt selviää, eikä ne jostain syystä tunge syitä mun niskaan, jos oon myöhässä luennoilta ja labroilta...

Ainiin!! Mun 900g Oltermannista on 5 päivän jälkeen jäljellä enää alle puolet!! Positiivisesti ajattelin, että se olisi kestänyt ainakin kuukauden, mutta hah hah viikossa näyttää menevän. Voi surku.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti